Uit ervaring is gebleken dat het ons fruit veelal goedkoper is en van betere kwaliteit dan van een lokale winkel. Ons fruit ondervindt twee keer een controle: de kwaliteitscontrole bij de inkoop en tijdens het verpakken. Bij fruit van een minder goede kwaliteit zult u waarschijnlijk een veel grotere hoeveelheid weggooien.
Daarbij komt dat eigen tijd en moeite voor het zelf inkopen van fruit, niet opwegen tegen het gemak en de kwaliteit van het fruit van Fruitful Office. Ook wordt het fruit op deze manier meteen professioneel aan uw werknemers en klanten gepresenteerd in een herbruikbare fruitmand.
U zult al snel zien hoe met behulp van een "all-inclusive service" als de onze de meest kosteneffectieve oplossing gewaarborgd wordt. Als Fruitful Office u hierbij helpt kunnen uw medewerkers zich beter richten op hun eigen werk.
Uw bedrijf moet zich richten op wat zij het beste doet, en laat Fruitful Office doen waar zij het beste in is.
Uit onze ervaring en uit feedback van onze klanten blijkt dat er niet regelmatig fruit gegeten wordt door het personeel tenzij het binnen handbereik is, dus op de werkplek, verdieping of kantoorkeuken. De meeste mensen die naar de kantine gaan hebben de neiging om eerder een kop koffie of een muffin te kopen in plaats van een stuk fruit. Het doel van een fruitinitiatief op de werkplek is om ervoor te zorgen dat het personeel regelmatig fruit eet. Doet men dit niet, dan gaan de voordelen voor de gezondheid verloren.
Onze fruitspecialisten selecteren ons fruit iedere dag in de vroege ochtenduren met de hand. Wij selecteren het fruit met veel zorg zodat wij een perfecte kwaliteit en rijp fruit op uw kantoor kunnen leveren.
Wij stellen onze fruitmanden zo samen dat ze direct op uw werkplek geconsumeerd kunnen worden. Zo scheiden wij bijvoorbeeld bananen en druiven in onze manden in eenpersoons porties, zodat u gemakkelijk uw fruit kan pakken. Hierdoor kan het fruit makkelijk eerlijk verdeeld worden onder uw werknemers. Onze kwaliteitscontroles vinden plaats gedurende de inkoop van het fruit en voor een tweede keer bij het verpakken, zodat wij u de hoogste kwaliteit fruit kunnen aanbieden.
Ons fruit wordt met maximale zorg behandeld vanaf het moment dat wij het inkopen tot aan de levering op uw kantoor, zodat het in perfecte conditie op uw bureau staat.
Wij verpakken onze manden om het fruit zo goed mogelijk tegen kneuzing te beschermen gedurende het transport. Wij leveren de manden met behulp van ons eigen team van chauffeurs die in bestelwagens uw fruit bezorgen tot aan de verdieping(en) bij uw kantoor.
Wij leveren alleen handfruit waardoor het fruit makkelijk te eten is. Daarnaast scheiden wij bijvoorbeeld bananen en druiven in onze manden in eenpersoons porties zodat u gemakkelijk uw fruit kunt pakken. Dit is een klein detail dat voor ons belangrijk is, aangezien het niet alleen gebruiksvriendelijk is voor u maar het ons ook de mogelijkheid biedt de kwaliteit van het fruit te controleren.
Daar waar mogelijk leveren wij biologisch fruit. Het aanbod van kwalitatief hoogwaardig biologisch fruit is echter gedurende de seizoenen beperkt, waardoor wij dit niet kunnen garanderen. Wij kiezen onze leveranciers altijd zorgvuldig uit op kwaliteit en duurzaamheid.
Nee! Wij kopen geen fruit in wat met het vliegtuig wordt getransporteerd. Waar mogelijk proberen wij gebruik te maken van lokaal of regionaal fruit. (Onthoudt wel dat bananen moeten worden gekweekt in een tropische omgeving).
Naast dat wij een landelijke dekking hebben in de Benelux, hebben wij ook partners die actief zijn in het Verenigd Koninkrijk, Duitsland en in België.
Nee. Ondanks het feit dat het grootste deel van onze klanten wekelijks bestelt kunnen wij ook 1 keer in de 2 weken of zelfs maandelijks leveren. Wij zullen u met alle plezier helpen om onze service aan uw budget aan te passen. Wel hebben wij voorkeur voor een regelmatige bestelling aangezien wij geloven dat de voordelen van fruit consumeren op kantoor 'zijn vruchten afwerpt' wanneer uw werknemers regelmatig fruit eten. Belt u ons gerust om uw persoonlijke voorkeur aan ons door te geven.
Het is heel erg simpel. U kunt ons online formulier in 3 stappen invullen en dan zullen wij zo spoedig mogelijk contact met u opnemen, of u kunt ons gewoon bellen op 088 - 06 40 100.
Het kopen van fruit is niet iets wat u zomaar gaat doen. Daarom kunt u kiezen uit talrijke opties in kwantiteit, dag en frequentie van bezorging. Neem dus gerust contact met ons op.
Ja dat kan. Wij kunnen uw bestelling en naderhand ook de facturatie verdelen over al uw verdiepingen, filialen of verschillende kantoren.
Dit is voor ons geen enkel probleem. Wij hebben verschillende klanten aan wie wij leveren op verschillende locaties in Nederland en België.
U kunt uw bezorging verwachten tussen 7:00 uur en 14:30 uur op de gewenste dag van levering.
Wij factureren maandelijks en de betalingen kunnen via bank/giro naar onze rekening worden overgemaakt. Onze betalingsvoorwaarden worden op onze factuur vermeld.
Helaas accepteren wij geen directe pin - of creditcardbetalingen.
Wij willen jullie niet verplichten om gebruik te maken van onze service als jullie hier niet tevreden over zijn. Daarom hebben wij geen vaste contracten. Het enige wat wij vragen is of jullie akkoord willen gaan met onze simpele en transparante voorwaarden.
Wanneer je aanpassingen wil doen in de bestelling dan vragen wij om dit minimaal 48 uur van te voren door te geven, zodat wij de bestelling tijdig kunnen aanpassen.
Omdat wij aan het begin van de maand factureren worden deze wijzigingen verrekend met de factuur van de volgende maand. Stopzetten van onze service kan op ieder moment telefonisch of per email; de maand waarin de opzegging plaatsvindt zal het fruit nog worden geleverd.
Wij hanteren een 100% fruitgarantie: mocht een stuk fruit niet naar wens zijn vergoeden wij dit volledig.